Babycare_icon.png
Bmyguest.png
Bfit.png
Book_Banner1.jpg

5 שיטות לחזור לכושר אחרי לידה ביחד עם הילדים


חזרה לכושר לאחר לידה

איך יורדים במשקל אחרי הלידה?

לאחר הלידה נורא קשה לשמור על תפריט מסודר וקבוע, כשאנחנו כל הזמן עם הבייבי עלינו, יושנות כשהם ישנים, אוכלות כשפתאום מתפנה דקה וכו׳. אבל תמיד אפשר למצוא פתרון!

אני מאוד מעודדת הנקה, לא רק בגלל שזה הכי בריא לילדים שלנו, את זה כבר שמענו אינספור פעמים, אלא גם בגלל שההנקה תורמת גם לגוף האישה. קודם כל היא מפחיתה סיכוי לחלות בסרטן השד, והחלק המגניב זה שההנקה עוזרת לנו לרדת במשקל :) כמה שיותר מניקים - מאבדים יותר קלוריות. אז שילבתי - בזמן שהנקתי גם אני אכלתי.

בעיקרון ההנקה מאוד עוזרת לרדת במשקל, אחרי הלידה הראשונה הבטן נדבקה לי לגב מרוב שהנקי הרבה, אבל הבעיה מתחילה כשמפסיקים להניק. אז הבטן פתאום גודלת. לכן הנקה זה לא תמיד הפתרון.

גם יש לנו חשקים, הורמונים, הגוף עבר סטרס, קצת דיכי, עייפות, ולכן בחודשים הראשונים החשק שלנו למתוקים יכול להעלות. אנחנו עייפות, רוצות להעלות את המצב רוח בעזרת שוקולדים, עסוקות ולא מתפנות לבשל לעצמינו, צריכות חטיפים ונשנושים מהירים, ולכן זאת לא התקופה להתחיל עם דיאטות ושגעונות. דיאטה זאת התעללות! כשעושים דיאטה בסופו של דבר נשברים ואז יהיה עוד יותר גרוע.

הגוף מרגיש מתי אנחנו מוכנות להתחיל את שגרת החיים הבריאה, אתן תרגישו את זה. זה יכול להיות אחרי חצי שנה וגם אחרי שנה או שנתיים. כשתתחילו לחיות לפי לוחות זמנים, ויהיה לכן יותר זמן לעצמכן, כשתהיו רגועות יותר, פחות סטרס, אז תיכנסו לזה, תחילו לאכול בריא ולהתעמל.

פעילות שאנחנו תמיד יכולות לבצע ואפילו כדאי ממש אחרי הלידה:

כיווץ האגן והבטן בישיבה, תוך כדי נשימות.

אני עושה את זה באוטו, בעבודה, בבית, ואפילו תוך כדי הליכה.

אימון 1: הליכות / ריצות

בחרתי כל ערב אחרי העבודה לעשות טיול של שעה בהליכה מהירה עם הילד בעגלה. (אגב, זה משהו שהתחלתי כבר אחרי הלידה, ושמרתי על המסורת גם בהריון השני :)

פעילות גופנית אחרי לידה

חייבת להודות שעם שניים זה לא פשוט! וכרגע הספורט היחיד שאני יכולה להרשות לעצמי זה הליכות. במיוחד שאני חודשיים אחרי ניתוח קיסרי, אני מנסה שלא להתאמץ יותר מדי.

אימון 2: עליה וירידה במדרגות עם המנשא

התעמלות אחרי לידה

אימון 3: ריצה

בערב, אחרי שהילדים הולכים לישון אני משאירה את בעלי לפקח. ואז יש לי את הזמן שלי, שהוא רק שלי! אני, האייפון והאוזניות שלי יוצאים לריצה למשך שעה, ריצה לא מהירה, כייפית. זה שמן שאני יכולה להקדיש לחשבות שלי, ליהנות מהמוסיקה ולשחרר את הגוף סוף סוף. הכי טוב כשיוצא לי לשלב את הריצה עם מתיחות, זה פשוט מעולה.