Babycare_icon.png
Bmyguest.png
Bfit.png
Book_Banner1.jpg

עוגת שוקולד בריאה לימי הולדת


מצרכים: 2 כוסות קמח כוסמין לבן 1 כוס קמח כוסמין מלא / קינואה 1 כוס קקאו אורגני ללא סוכר (או שוקו אורגני לגרסת הילדים) 1 כף סודה לשתיה 1 וחצי כפיות אבקת אפיה ללא אלומיניום 4 ביצים אורגניות 1 וחצי כוסות קרם קוקוס 17% 1 וחצי כוסות תה פושר או קפה (לגרסת המבוגרים) 1/2 כוס שמן זרעי ענבים או שמן זית 2 כפיות תמצית וניל טהורה

1/4 כוס סירופ מייפל או אגבה אופן הכנה: 1. מערבבים את הקמחים, הקקאו או השוקו, הסודה ואבקת האפיה. 2. בקערה נפרדת טורפים את הביצים, הקרם קוקוס, התה או הקפה, הסירופ, השמן והוניל. 3. מאחדים את התערובת היבשה עם הרטובה. 4. יוצקים לתוך תבניות עגולות. חשוב לחלק את הבלילה ל-3 תבניות ולאפות כל אחת בנפרד, כדי לבנות עוגת שכבות. אם הולכים על שכבה אחת אז אין צורך, רק יש לשים לב שהתבנית לא תהיה גבוהה כדי שמרכז העוגה לא ישאר חי. אני בכל זאת מעדיפה במתכון הזה לחלק את הבלילה לפחות ל-2 תבניות ואז להרכיב את העוגה עם קרם באמצע. 5. אופים בתנור שחומם מראש ל-176 מעלות במשך 25-30 דקות כל שכבה. יש לשים לב! שכל תנור מתנהג אחרת, לכן שימו לב לא לשרוף את העוגות!

להכנת קרם השוקולד-חרובים:

1/2 קופסת קרם קוקוס 22% (ששהה 4 ימים במקרר)

4-5 כפות ממרח שוקו-חרובים אורגני

להכנת קרם קוקוס מאצ׳ה:

1/2 קופסת קרם קוקוס 22% (ששהה 4 ימים במקרר)

2 כפות סירופ מייפל

4 כפות אבקת מאצ׳ה - בשביל הצבע (אפשרות)

מיץ פטרוזיליה מרוכז - בשביל הצבע (אפשרות)

אופן הכנה:

מערבבים בעדינות ושומרים במקרר עד לשימוש

והכי כייף היה להכין את העוגה ביחד עם עילי, זה ממש כייף לראות את העוגה יוצאת מוכנה מהתנור.

© כל הזכויות שמורות להודליה כצמן 2017

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

חפשו את המתכונים הבריאים והטעימים שלי גם ב: