Babycare_icon.png
Bmyguest.png
Bfit.png
Book_Banner1.jpg

איך לעבור את חנוכה ללא רגשות אשם ועם מקסימום הנאה?


1. כל פעם שאתם אוכלים סופגניה, קחו בחשבון שזוהי מנת פחמימה, לכן אפשר בארוחה שלפני או בארוחה שאחרי להימנע מפחמימות. כמו כן, מומלץ לאכול חלבון מכל סוג שהו לפני אכילת סופגניה, כדי להכין את הקיבה וכדי שהתיאבון לא יהיה גדול כל כך.

2. כאשר בוחרים סופגניות, הכי טוב ללכת על כמה שפחות קישוטים ועיטורים המפוצצים בסוכר, בצק סוכר, אבקת סוכר וכו׳.

3. אם בחרתם להכין סופגניות בבית, הכי טוב! אתם יכולים לאפות את הסופגניות שלכם, ובכך תורידו את כמות הקלוריות שבהן.

4. אם בכל זאת אתם מעדיפים לטגן אותן, אני ממליצה לאפות אותן מעט, ואז רק לקראת הסוף לטגן ממש מעט רק בשביל לתת להן את הצבע של הסופגניה המקורית.

5. עדיף להשתמש בשמן בריא! אם אתם מכינים סופגניות עבור המשפחה שלכם ועבור עצמכם, לכו על הבריא! השתמשו בשמנים טובים כמו שמן זרעי ענבים, שמן בוטנים, שמן אגוזי לוז, שמן שומשום, שמן אבוקדו, שמן דלעת וכו׳.

6. השתמשו בתבניות דונאטס או סופגניות קטנות, או הכינו כדורים קטנים (מיני סופגניות), כדי לאכול סופגניה ולא לוותר על הפינוק של לטעום אחת נוספת :)

7. החליפו כ-1/4 או כ-1/3 מכמות הקמח בקמח מלא.

8. השתמשו במתכונים בריאים לסופגניות טעימות בבלוג שלי Bake-Care.

© כל הזכויות שמורות להודליה כצמן 2017

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

חפשו את המתכונים הבריאים והטעימים שלי גם ב: