• הודליה כצמן

סנדוויץ׳ ממרח שקדים ובננה לארוחת בוקר בריאה


במקצוע שלי אני ארט דיירקטור, עבודה נורא כייפית ומעניינת, אבל גוזלת ממני מלא זמן.

כמו שכבר הספקתם להכיר אותי, ארוחות הבוקר אצלי זה החלק הכי חשוב בתחילת היום, אני אוכלת ארוחה מסודרת עם חלבונים, ירקות, שמנים טובים ופחמימות מלאות. אבל יש ימים שבבוקר אני פשוט עמוסה, פגישות, נסיעות, הילד, בדיקות הריון, צילומים או הפקה, בקיצור לחץ מטורף. בימים כאלה אני לא מוותרת על הארוחות אלא עושה לי סנדוויצ׳ים מהירים ואנרגטיים, שאפשר גם להכין במקום וגם לקחת לדרך.

והפעם: סנדוויץ׳ ממרח שקדים עם בננה או משמש.

מה צריך?

2 פרוסות לחם שיפון מלא

ממרח שקדים / שקדימון / ממרח קשיו

בננה פרוסה

משמש פרוס

פטל קפוא

זרעי צ׳יה

* אפשרי: אבקת חלבון

מה עושים?

1. מורחים את הממרח על הלחם.

2. מפזרים קצת אבקת חלבון.

3. מסדרים את המשמשים והבננה מעל.

4. מקשטים בפטל, שקדים, זרעי צ׳יה.

5. אוכלים ונהנים :)

#ממרחים