תחליפי חלב   

1. חלב שקדים

 

השקדים מאוד עשירים בסידן ובויטמין E, הקליפה שלהם מכילה פלבונואידים אשר מגבירים את עוצמתו של ויטמין C, מגנים על תאי הגוך מפני נזקי חימצון ותפקידיהם העיקריים הם פעילות אנטי-ויראלית, ולכן מומלץ לאכול את השקדים עם הקליפה (שקד מלא). 

צריכת השקדים טובה לחולי סכרת, מכיוון שאין בהם עמילן, ולכן אפשר להכין עם קמח שקדים עוגות ועוגיות עבור חולי הסכרת. (מתוך ״גאמנון״ - צמחי מרפא).

כמו כן, השקדים עוזרים להורדת הסוכר בגוף, לכן כשאוכלים פירות (אשר מפוצצים בפרוקטוז) רצוי מאוד לאכול אותם עם 6 שקדים. כשמכינים דייסה, עדיף לעשות אותה על בסיס חלב שקדים, ולהוסיף קמח שקדים באפיה.

 

הכנת משקה שקדים ביתי:

* קיבלתי מתכון לחלב שקדים ביתי והעלתי אותו לבלוג, אתם מוזמנים להיכנס:

http://www.bake-care.com/#!חלב-שקדים-ביתי/c1rfl/C7694330-12FA-423A-A190-EEB7DD177990

 

* מתכון מעולה נוסף למשקה שקדים ביתי:

http://www.oneingredientchef.com/thick-almond-milk/

2. חלב אגוז ברזילאי:

 

את המתכון המדהים הזה מצאתי בבלוג של אלנה אמסטרדם - Elana's Pantry:

http://www.elanaspantry.com/

3. חלב אגוזי מלך:

 

חלב אגוזי מלך שממש פשוט להכנה. כל שבת בערב אני מכינה ומאחסנת במקרר 5 ימים. מתאים לבישול דייסה, לאפיה, לקורנפלקס או גרנולה. 

http://www.bake-care.com/#!Walnut-Milk/c1rfl/56d342180cf2b4d1bf2455de

הטופים של השבוע

Please reload

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

© כל הזכויות שמורות להודליה כצמן 2017

  • Black Facebook Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon
  • Black Instagram Icon

חפשו את המתכונים הבריאים והטעימים שלי גם ב: